Zwroty i reklamacje

Zwroty

Nietrafiony rozmiar? Inny pomysł na psią stylówkę? Możesz zwrócić zamówienie, które nie było spersonalizowane w terminie 14 dni od otrzymania od nas paczki. Pamiętaj, że zamówione rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Wyślij do nas wiadomość na adres sklep@psiefraszki.pl i poinformuj o zwrocie. Do wiadomości dołącz formularz zwrotu.
  2. Odeślij do nas przesyłkę w terminie 14 dni od jej otrzymania na adres: Michał Golisz, Świątnicka  17-19/8, 52-018 Wrocław
  3. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, możesz przepisać go ręcznie lub wydrukować i wypełnić
  4. Jak tylko otrzymamy przesyłkę, w ciągu 5 dni roboczych prześlemy Ci pieniądze na rachunek, jaki podałeś w formularzu zwrotu.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki dokonamy zwrotu środków.

Reklamacje

Wysyłając każde zamówienie, zwracamy uwagę na detale, ale zdajemy sobie też sprawę, że nieszczęścia chodzą po... korkach :D Stoimy za swoimi produktami, więc jeśli coś się stanie, to chętnie podejmiemy się naprawy lub zwrócimy pieniądze.   

  1. Jak zareklamować towar?
  2. Wyślij do nas wiadomość na adres sklep@psiefraszki.pl i poinformuj nas o reklamacji. Do wiadomości dołącz formularz reklamacji.
  3. Zapakuj produkt i wyślij do nas, dołącz do paczki dowód zakupu, wysyłki dokonaj na adres: Michał Golisz, Świątnicka  17-19/8, 52-018 Wrocław
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania od Ciebie przesyłki ustosunkujemy się do reklamacji i przekażemy Ci wiadomość (e-mailem lub, jeśli wolisz, telefonicznie).
  5. W przypadku zaakceptowania reklamacji: naprawy zamówienia, przyjęcia zwrotu, obniżenia ceny, wymiany towaru (w zależności od wybranej formy rozstrzygnięcia reklamacji uwzględnionej w formularzu) realizacji reklamacji dokonamy w ciągu 14 dni.

Formularz zwrotu i reklamacji można pobrać poniżej:

- Formularz zwrotu

Formularz reklamacji